About Me

My photo
assalamualaikum ,i'm clumsy. simple but talkative.


Copyright by Izzati. Powered by Blogger.

Tuesday 17 July 2012

Thank You Housemates :')

It was on 30 June. 3 hari after my birthday.
Nak kata tak expect, memang dah expect dah. Semue housemate aku nak pergi sambut birthday aku dengan syu. Seriously, TERHARUUU GILAAAA !

Seumur hidup aku, tak ada pon kawan aku pergi sambut birthday aku. Memang tak merasa la makan Secret Recipe, Baskin Robbins. Kalau nak, tunggu balik rumah dulu la sambut dengan family. Tapi duduk asrama la weh, bukan selalu balik pon  ! Sebenarnye lagi bermakna dapat sambut hari 'special' kita with lovely family. Masa duduk asrama kat Seremban, dorang selalu prank aku gile jahat eh dengan campakkan aku segala ingredient untuk buat kek .Korang nak masukkan aku dalam oven ke ? Hahahaha. Hah, telur,tepung dengan macam macam la lagi. Memang tak dapat lupa laaa. Then masa form 5 kat Teknik Sepang sama jugak buat prank . Korang ingat aku tak tahu ke ? HAHAHA.
The best ever prank yang aku pernah kena masa form 5. Sumpah ye aku touching dengan korang korang *sambil tunjuk jari*. Ni malam birthday aku dorang buat biasa biasa je dengan aku and on that night Sir Shah (warden) masuk aspuri marah marah jerit jerit kuat kuat . Aku tak berapa paham pon apa yang dia marah and  
aku selak langsir tengok die marah marah kat level bawah. Masa tu dah light off k ? and then aku pon tidur je la macam biasa. Esoknye pulak satu sekolah kecoh pasal kejadian kenapa Sir Shah marah marah malam tadi. Aku pon malas nak amik port so aku buat don't know je la.

CLIMAX
Malam birthday aku tu kiteorang baca surah Al-Mulk lepas solat isyak kat masjid. Memang tiap tiap malam la baca. Lepas habis baca Surah, Jannah cakap nak buat meeting dorm cakap pasal incident malam tadi. Masa meeting tu dorang cakap aku ni mulut tempayan, aku bagitahu Teha (MPP aka pengawas) yang ada dorm yang bising. Seriously terkejut what the heck tiba tiba nama aku naik ? Langsung tak ada cakap apa apa langsung ok ? Dalam hati sape la yang fitnah aku ni *sambil maki hamun*. Menangis aku dengar dorang tuduh aku dengan tone yang memang serious, serious sangat. Takut gila kot aku time tu. Pastu dah light off aku off to bed and tidur tidur ayam sambil nangis macam ala ala snow white yang kena fitnah bukan yang makan epal beracun.hahaha.. Then dorm tu senyap sangat. Aku bukak mata dorang kat depan aku bawak hadiah and card. Birthday card tu aku simpan sampai sekarang sebab aku sayang sangat dekat dorang ! And yang paling lawak sekali apa yang ada dalam bungkusan hadiah tu. Dlam tu ada makanan aku yang ada dalam locker ! Rupe rupenye dorang curi ! Patutla bila bukak tempat makanan, segala jajan aku semue dah tinggal sikit. Dalam hati 'kenapa tinggal sikit je ? aku makan ke ?' Tak expect langsung ye dorang yang ambik jajan aku tu. Sedih tau. wuwuwuwuwuwu :( Tu la story nye masa form 5. Maybe macam tak best tapi kalau korang ada kat tempat aku mesti nangis, terharu bagai . Aku malas nak cerita dengan detail lagi sebab dah malas. Hihihi.
Thank you awak awak semue 'Shakirin,Fathin,Jannah,Efy,Ila,Im,Niza,Wani,Farah,Hanim,Fiq' Love you all !

And berbalik story pasal 30 June,
kiteorang pergi celebrate birthay aku dengan syu kat Secret Recipe and it is Chocolate Chip Walnut !! Dance happily masa tu jugak. Hehehehe. Semue tengah lapa gilaaa kot masa tu and finally end up with dinner dengan nasi. Aku tak boleh kalau tak makan nasi sehari. Memang pasive je.



Chocolate Chip Walnut


With Syuhada :)

Syu,Dila,Izzati and Fatin :)
Tak lupa jugak dekat Siti,Qid,Yana and Aimi <3

Sayang korangg gila gila laaahhhh !

Thank You !
“A friend stands on the sidelines

of your life, proudly cheering you
on as you win each of life`s battles
but a true friend is there in the
fight with you.”
Lain kali buat la lagi eh ? *winkwink*

No comments:

Post a Comment